Opgelet!: Wees aandachtig voor phishing via WhatsApp, SMS en e-mail over Kinderbijslag, Schoolbonus en Groeipakket. KidsLife vraagt nooit naar persoonlijke gegevens via Whatsapp of SMS. Twijfels over de juistheid van communicatie? Contacteer je KidsLife-adviseur

My KidsLife: het online klantenportaal van KidsLife

Welkom op My KidsLife het online klantenportaal van KidsLife. Ben je klant bij KidsLife, dan kan je hier makkelijk jouw dossier Kinderbijslag en Groeipakket raadplegen. 

Log in op jouw Klantenportaal



Ben je al klant bij KidsLife? 

Log dan in op jouw Klantenportaal

Ontvang je nog geen Kinderbijslag of Groeipakket van KidsLife? 

Stap nu over naar KidsLife


Wat kan ik allemaal doen op My KidsLife?  

  • Je ziet een overzicht van alle kinderen waarvoor je recht hebt bij KidsLife 

  • Bekijk jouw betalingshistoriek van alle stortingen van KidsLife 

  • Wijzig het rekeningnummer van jouw dossier kinderbijslag 

  • Download handige documenten en formulieren.  

  • Geef een wijziging in de situatie van jouw zoon of dochter door aan jouw KidsLife-adviseur.  

  • Maak een attest van het Kinderbijslagfonds aan voor bijvoorbeeld korting op je abonnement openbaar vervoer of voor de sociale huisvesting.

  • NIEUW! Vanaf nu kan je alle brieven en documenten van KidsLife ontvangen via eBox. Bekijk hier alles over eBox

Toegang tot My KidsLife kan je krijgen door in te loggen via jouw EID of je Itsme account. Je hebt enkel toegang tot de My KidsLife omgeving als je ook de Kinderbijslag of Groeipakket ontvangt.

Log in op jouw Klantenportaal

Veelgestelde vragen

Hoe werkt itsme?

Itsme is een app op jouw smartphone die geldt als digitale ID. Je kan dit gebruiken om veilig in te loggen op jouw persoonlijk portaal voor jouw Groeipakket. Op de website van Itsme kan je een account aanmaken

Welke documenten van KidsLife kan ik terugvinden op eBox

Ben je (eenmalig) geregistreerd op eBox? Dan ontvang je alle brieven en documenten vanaf het moment van registratie digitaal. Je kan ervoor kiezen om een melding te ontvangen via eBox als er een nieuw document beschikbaar is. 
Bekijk hier alle documenten in je eBox via My KidsLife

Wat is het verschil tussen Mijn Burgerprofiel, eBox en My KidsLife?

My KidsLife is de online omgeving van KidsLife Kinderbijslagfonds. Je kan er jouw online dossier Kinderbijslag of Groeipakket raadplegen. Een wijziging in jouw situtatie of een attest nodig? Ook daarvoor kan je terecht op My KidsLife. Bekijk hier wat je allemaal kan doen op My KidsLIfe

Mijn Burgerprofiel is de digitale omgeving van de Vlaamse overheid. Ontvang je Groeipakket, maar weet je niet van welke uitbetaler? Dan kan je dit hier makkelijk terugvinden. Je dossier raadplegen of een wijziging aanbrengen in  jouw Groeipakket? Dat doe je best in het online portaal van jouw uitbetaler. 

eBox is de digitale brievenbus. Elke document van KidsLife komt in jouw eBox terecht als je je registreerde

Bekijk jouw online dossier Groeipakket hier op My KidsLife

Op welk e-mailadres ontvang ik een melding als KidsLife mij een nieuw document stuurt via eBox?

Bij elk nieuw document in jouw eBox, de digitale brievenbus, ontvang je een melding. Het e-mailadres waarop je deze melding ontvangt kies je zelf binnen jouw eBox-omgeving. 
Belangrijk! Dit e-mailadres is niet noodzakelijk dezelfde als het e-mailadres in jouw dossier Kinderbijslag of Groeipakket. Een wijziging van het e-mailadres in eBox zorgt niet voor een wijziging van e-mailadres in My KidsLife of jouw dossier Groeipakket/Kinderbijslag. Ook omgekeerd zorgt een wijziging van een e-mailadres bij KidsLife niet voor een wijziging van e-mailadres in eBox.

Hoe lang zijn de documenten van KidsLife beschikbaar in eBox?

3 jaar blijven de alle documenten van KidsLife beschikbaar in eBox
Wil je na deze 3 jaar nog documenten voor jouw Kinderbijslag of Groeipakket terug opvragen? Neem dan contact op met je KidsLife-adviseur.

Nog geen klant bij KidsLife?

Ik wil klant worden bij KidsLife